Logo strony
FAQ

Cześć, jak Ci pomóc?

Na naszej stronie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz – od informacji o zwrotach, dostawie i płatnościach po zarządzanie zamówieniami i kontem użytkownika.

Dodatkowo przygotowaliśmy sekcję FAQ, zasady pozycjonowania produktów, regulamin sklepu oraz politykę prywatności, żeby wszystko było jasne i przejrzyste.

Staraliśmy się, żeby strona była intuicyjna, więc poruszanie się po niej jest szybkie i wygodne – zarówno dla nowych, jak i stałych użytkowników

Najczęściej zadawane pytania:

ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚCI

Aby złożyć zamówienie na Melisa.pl, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Znajdź interesujący Cię produkt w naszym sklepie internetowym.
2. Dodaj wybrany produkt do koszyka.
3. Analogicznie dodaj wszystkie produkty, które chcesz zamówić.
4. Po skompletowaniu zamówienia, kliknij w ikonę koszyka (w prawym górnym rogu).
5. Przystąp do realizacji zamówienia, wybierając przycisk "Przejdź do koszyka".
6. Wybierz zakupy bez logowania lub dokonaj rejestracji, aby mieć swoje konto na naszej stronie, co ułatwi zakupy w przyszłości.
7. Podaj swoje dane adresowe, wybierz dogodną metodę płatności i sposób dostawy oraz zaakceptuj wymagane zgody.
8. Potwierdzić zamówienie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
Potwierdzenie poprawnie złożonego zamówienia zostanie automatycznie wysłane na podany adres e-mail.
Kiedy poprawnie złożysz zamówienie, na stronie wyświetli się jego numer. Dodatkowo otrzymasz potwierdzenie mailowe na adres podany przy składaniu zamówienia. Wiadomość będzie zawierała numer zamówienia oraz informację o poprawnym złożeniu zamówienia.
Fakturę za zakupy wystawiamy w wersji elektronicznej. Jest ona wysyłana na wskazany w zamówieniu adres mailowy. Pamiętaj! Podczas składania zamówienia możesz zaznaczyć opcję faktury VAT.
Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, zgłoś ten fakt mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie 412 770 000. Zamówienie może anulować jedynie nasz pracownik. Pamiętaj! Jeśli nie poinformujesz biura obsługi klienta o rezygnacji z zamówienia, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 48h od jego złożenia.
Adres dostawy dla każdego składanego zamówienia może być inny niż adres podany przy rejestracji konta. Ważne, aby uwzględnić to w momencie składania zamówienia.
Aktualne terminy i koszty dostawy znajdziesz w zakładce: Wysyłka i cennik
Niestety, nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności.
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta - tel: 412 770 000 lub email: [email protected]. Podpowiemy jak dokonać ponownie płatności.
Niestety, złożone zamówienie nie może być modyfikowane. Nie możemy dodawać ani odejmować produktów. Dwa złożone zamówienia nie mogą zostać połączone w jedno. Jeśli chcesz, pracownik Biura Obsługi Klienta może anulować zamówienie, a Ty możesz złożyć je ponownie. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 412 770 000 lub wyślij e-mail na adres [email protected].
Produkty wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej zabezpieczamy folią bąbelkową i pakujemy w karton lub foliopak. Puste przestrzenie wypełniamy papierem pakowym, aby zapobiec uszkodzeniu produktów w transporcie.
Niestety, produkty dodane do koszyka nie są rezerwowane i pozostają w nim tylko przez określony czas. Jest to ściśle związane z systemem naszego portalu oraz ciągłą aktualizacją stanów magazynowych.
Niestety, aktualnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Jeżeli pojawi się taka możliwość, stosowna informacja pojawi się na naszej stronie internetowej w zakładce: Wysyłka i cennik
Zamówienie może odebrać każda osoba pełnoletnia posiadająca numer zamówienia oraz kod odbioru przesłany mailem i/lub sms-em zgodnie z danymi podanymi podczas składania zamówienia. Szczegółowe informacje o sposobach, kosztach dostawy oraz dostępnych punktach odbioru znajdziesz w zakładce: Wysyłka i cennik
Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany metody płatności.
Powiadomienie o gotowości paczki do odbioru otrzymasz: • mailowo (na adres mailowy podany podczas składania zamówienia), • poprzez wiadomość SMS w przypadku wybranych przewoźników
Skontaktuj się z nami poprzez wiadomość e-mail [email protected] lub telefonicznie 412 770 000. Nasi konsultanci ustalą z wybraną firmą kurierską, co dzieje się z przesyłką.
Niestety, taka forma płatności nie jest dostępna w naszym sklepie.

CENY, OFERTA

Obecnie portal nie obsługuje kart stałego klienta i personalizowanych rabatów. Zapraszamy jednak do regularnego śledzenia naszej strony w celu odkrywania nowych akcji promocyjnych skierowanych do wszystkich klientów.
Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie, nie mamy możliwości wyboru konkretnej wersji produktu. Przepraszamy za niedogodności. Pamiętaj! W przypadku losowego wyboru koloru produktu zawsze informujemy o tym fakcie w opisie produktu.
Jeśli nie ma braków u producenta lub w hurtowniach, produkt powinien wkrótce trafić do naszego magazynu i pojawić się na stronie. Aby być na bieżąco, sprawdzaj regularnie jego dostępność lub skorzystaj z funkcji “Powiadom o dostawie”. Taka informacja znajduje się na karcie produktu niedostępnego. Zostawiając adres mailowy, otrzymasz powiadomienie gdy poszukiwany produkt będzie dostępny.

ZWROTY I REKLAMACJE

Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia reklamacji drogą mailową. Pamiętaj! Aby ułatwić Ci przejście przez proces reklamacyjny, przeważnie staramy się rozpatrywać reklamacje na bieżąco. Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacji znajdziesz w zakładce: Zwroty i reklamacje
Najlepiej, gdy reklamacja zostanie zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu. Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi w Polsce wynosi 2 lata. Pamiętaj! Jeśli produkt ma gwarancję producenta, jej warunki (czas trwania, procedura itd.) są określone w dokumencie gwarancyjnym.
Celem usprawnienia procesu reklamacji, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji mailowo [email protected] lub telefonicznie 412 770 000.
Przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta drogą mailową [email protected]
Gdy przesyłka posiada oznaki uszkodzenia, kurier jest zobowiązany poczekać, aż sprawdzisz stan i zawartość paczki w jego obecności. Jest to przez nas zalecane, ponieważ znacznie ułatwia to rozpatrzenie reklamacji.
Czas na odstąpienie od umowy (nawet bez podania przyczyny) wynosi 30 dni od momentu otrzymania zamówienia. Dokonaj zwrotu produktów drogeryjnych wraz z formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres: Drogeria Melisa, Senatorska 31, Łódź lub korzystając z Szybkich Zwrotów Inpost. Pamiętaj! Zgodnie z art. 96 ust.7 ustawy o Prawie Farmaceutycznym, nie jest możliwe przyjęcie zwrotu leku, wyrobu medycznego oraz środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego - w tym przypadku przysługuje jedynie reklamacja produktów aptecznych. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w zakładce: Zwroty i reklamacje
Niestety nie. Możesz zwrócić jedynie nieotwarte produkty drogeryjne w ciągu 30 dni od dnia odebrania paczki. W przypadku produktów aptecznych możliwa jest jedynie reklamacja - zgodnie z art. 96 ust.7 ustawy o Prawie Farmaceutycznym, nie jest możliwe przyjęcie zwrotu leku, wyrobu medycznego oraz środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego. Szczegółowe informacje na temat zwrotu zakupionych produktów znajdziesz w zakładce: Zwroty i reklamacje
Zgodnie z regulaminem sklepu, w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego uszkodzonej przesyłki, niezbędne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską. Pamiętaj! Protokół szkody to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym.

Masz pytania? Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

Kontakt telefoniczny:
tel. kom. +48 412 770 000

(koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora)

Infolinia czynna: pon-pt. od 07:00 - 18:00 sobota od 08:00 - 14:00

Adres email: [email protected]