Logo strony
Zwroty i reklamacje

Zwroty produktów

Jako konsument masz prawo odstąpienia od umowy kupna w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Pamiętaj! Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta) weszła w ich posiadanie. Towar musi być w stanie nienaruszonym.

Wybierz co chcesz sprawdzić:

Jak dokonać zwrotu?

Sprawdź, jakie produkty możesz zwrócić:

  • kosmetyki, np. dermokosmetyki, kremy, szampony - nie mogą być otwarte ani używane,
  • suplementy diety, np. witaminy, minerały, preparaty ziołowe - zamknięte, w oryginalnym opakowaniu,
  • sprzęt medyczny i niemedyczny, np. termofory, poduszki elektryczne, ciśnieniomierze - możliwość zwrotu do 30 dni od odbioru (prawo konsumenta),
  • akcesoria higieniczne (nieosobistego użytku), np. ręczniki papierowe, mydła w płynie - nie mogą być otwarte ani używane,
  • produkty wadliwe lub błędnie wydane - gdy występuje wada jakościowa lub pomyłka.

Sprawdź, jakich produktów nie możesz zwrócić:

  • leki (OTC oznaczone jako Produkt Apteczny), np. leki w postaci tabletek, kapsułek i inne (podstawa prawna: Art. 96 ust. 7 i 8 ustawy Prawo farmaceutyczne. Wyjątkiem jest wada jakościowa lub niewłaściwe wydanie. W tej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji - link).
  • wyroby medyczne (oznaczone jako Produkt Apteczny), np. paski do glukometrów i opatrunki ze srebrem (podstawa prawna: Art. 96 ust. 7 i 8 ustawy Prawo farmaceutyczne),
  • środki specjalnego przeznaczenia żywieniowego (oznaczone jako Produkt Apteczny), np. mleka modyfikowane, płyny do postępowania dietetycznego (podstawa prawna: Art. 96 ust. 7 i 8 ustawy Prawo farmaceutyczne),
  • produkty higieny osobistej (po otwarciu), np. szczoteczki do zębów, maszynki do golenia (zwrot niemożliwy ze względów higienicznych),
  • produkty z widocznymi śladami użytkowania , np. otwarty krem, naruszony blister (zwrot wykluczony ze względów bezpieczeństwa),
  • produkty z krótkim terminem ważności , np. suplementy, kosmetyki z terminem np. < 3 miesiące (jeżeli informacja o terminie była widoczna na stronie).

Aby skorzystać z odstąpienia od umowy, wybierz jedną z poniższych metod:

Zwrot we własnym zakresie

  1. Przygotuj produkty do wysłania (prosimy dobrze zabezpieczyć odsyłane produkty).
  2. Wypełnij formularz zwrotu i włóż go do przesyłki (link z formularzem).
  3. Zwróć produkty (na swój koszt*) na adres: Drogeria Melisa, Senatorska 31, 93-192 Łódź.
  4. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki produkt jest sprawdzany i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu środków zgodnie z oryginalną metodą płatności.

Darmowy zwrot za pośrednictwem InPost

  1. Przygotuj produkty do wysłania (prosimy zabezpieczyć odsyłane produkty).
  2. Wybierz sklep MELISA na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl.
  3. Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu dostępny TUTAJ i włóż go do zwracanej paczki.
  4. Darmowy kod zwrotu otrzymany SMS-em lub e-mailem od InPost, umieść na paczce. Kod jest ważny 72 h.
  5. Nadaj paczkę w paczkomacie (za pomocą opcji ‘Chcę wysłać paczkę’, podając otrzymany kod).
  6. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki produkt jest sprawdzany i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu środków zgodnie z oryginalną metodą płatności.

*Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, chyba że odstąpienie od umowy wynika z tego, że melisa.pl nie była w stanie – nawet tymczasowo – zrealizować zamówienia zgodnie z ustalonymi warunkami.

Pamiętaj! Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić.

Adres do zwrotów:

Drogeria Melisa,
Senatorska 31,
93-192 Łódź

Dokumenty do pobrania:

Masz pytania? Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

Kontakt telefoniczny:
tel. kom. +48 412 770 000

(koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora)

Infolinia czynna: pon-pt. od 07:00 - 18:00
sobota od 08:00 - 14:00

Adres email: [email protected]